שגרת תו סגול

שגרת פעילות מלון חוף התמרים עכו בהתאם להנחיות התו הסגול למלונות
אורחי חוף התמרים היקרים,
אנו שמחים ונרגשים לחזור לארח אתכם באהבה.
אנו מאד מעריכים את האמון שאתם נותנים בנו ומודעים לגודל האחריות שמוטלת עלינו, על מנת שחופשתכם תהיהלא רק מהנה ורגועה ,אלא גם בטוחה.
בשבועות האחרונים ביצענו שיפורים ושינויים בנהלי העבודה על מנת שנוכל לחזור לפעילות ולספק לכם חווית אירוח כמו שאתם אוהבים ,בהתאם להנחיות גופי הבריאות העולמיים והנחיות משרד הבריאות בישראל .

כתב התחייבות מלון חוף התמרים עכו
אנו מייחסים לבריאות אורחינו ועובדינו חשיבות עליונה ומודעים לחששות הרבים הקיימים בתקופה זו. לאחר התייעצות עם גורמי רפואה מומחים, אנו שמחים לשתף אתכם בצעדים שנקטנועל מנת לשמור על בריאותכם ובריאות עובדי המלון, וביניהם: שינוי נהלי העבודה, שימוש בחומרים בעלי תו תקן וכמו כן נקטנו בשורה של אמצעי זהירות מחמירים שכל עובדינו מחויבים להקפיד עליהםעל מנת להפוך את המלון לבטוח יותר.

חברי הצוות
  • חברי הצוות תודרכו ועוברים הדרכות ייעודיות ככל שיידרש על ידי צוות ההדרכה, אשר הונחה ותורגל על ידי מומחים למחלות זיהומיות כיצד להתנהג בשגרה החדשה.
  • כלל חברי הצוות צוידו בציוד מגן תקני לשימוש במהלך כל שעות העבודה.
  • למען בטיחותכם, כל הנכנסים בשערי המלון יורשו להיכנס רק לאחר מדידת חום ועטית מסיכה. אורח עם חום מעל 38 מעלות צלזיוס לא יורשה להיכנס למלון.
  • בית המלון אובזר באמצעי מיגון אשר יהיו נגישים עבורכם ועבור חברי הצוות (מסכות, כפפות, מגבונים, אלכוג'ל וכו') הן בשטחים הציבוריים והן בחדרים.
  • אזורי הכניסה והיציאה של חברי הצוות, חדרי האוכל צוות והמלתחות עברו ויעברו תהליכי ניקיון וחיטוי מוקפדים ביותר בתדירות גבוהה.
  • חברי הצוות צוידו באביזרי חיטוי וחומרי ניקוי בעלי תו תקן לטיפול שוטף במשימות הניקיון.
 חדרי המלון
  • אנו מתחייבים לנקות, לחטא ולשמור על היגיינה בחדרי האורחים ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות ובתדירות גבוהה מהרגיל בכל כניסת אורחים חדשים למלון.
  • מצעים ומגבות יעברו טיפול כביסה מיוחד תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.
  • בעת ניקיון החדרים, הצוות יחטא היטב את כל המשטחים וכל הפריטים בחדר מדלת הכניסה ועד אביזרי הסניטריה בחדרי הרחצה תוך שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים.
שטחים ציבוריים
  • כדי לשמור על בטיחותכם הצבנו סימונים ברורים לשמירה על מרחק בין אישי בשטחים הציבוריים.
  • אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון השטחים הציבוריים תוך התמקדות בדלפקי הקבלה, ספא, מעליות ולחצני מעליות, ידיות ומעקות של דלתות, חדרי שירותים ציבוריים וכרטיסי מפתחות לחדרים.
  • לנוחיותכם הוספנו עמדות לניקוי וחיטוי הידיים בכל השטחים הציבוריים של המלון.
מזון ומשקאות
  • את סדר ההושבה בחדרי האוכל נבצע על פי הנחיות מרחק ההפרדה הנדרש, תוך הקפדה על מספר הסועדים בכל ארוחה וריווח זמני הארוחות לנוחיותכם, בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
  • בכל כניסה ויציאה מחדר האוכל, נבקש שתחטאו את ידיכם למען בריאותכם.
  • שירות חדרים – הרחבנו וגיוונו את תפריטי המזון והמשקאות בחדרים ונקפיד על שירות חדרים מהיר ויעיל.
בריכות שחיה
  • בריכות השחיה עברו הליכי טיפול במערכות המים הכוללות מערכת סינון וחיטוי ומערכת בקרה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • הכניסה למתחם הבריכה תתנהל בכפוף להנחיות משרד הבריאות.
  • כדי לצמצם את מספר השוהים בבריכה בכל רגע נתון, הרחבנו עבורכם את שעות הפעילות והבריכות תהיינה פתוחות בין השעות 05:30-22:00 ( בריכה מקורה ומחוממת ).
  • בכניסה לשטח הבריכה הצבנו עבורכם מתקני חיטוי ואלכולג'ל לשימושכם החופשי.
  • בשטח הבריכה נבקש להקפיד על עטיית מסיכה, למעט הרוחצים במים.
מתחם הספא ( החל מחודש יולי )
  • מתקני הספא במלון יופעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לידיעתכם, בימים אלה ניתן להשתמש במתקן סאונה יבשה בלבד, ללא כניסה לג'קוזי ולסאונה רטובה.
  • בכניסה למתחמי הספא נבקשכם למלא הצהרת בריאות ותורשו להיכנס לאחר מדידת חום ועטית מסיכה.
  • המטפלים ואנשי הצוות ישמרו על בטיחותכם ויקפידו על עטית מסיכה, שימוש בחלוק/סינר חד פעמי וחיטוי ידיים בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.
  • אנו מתחייבים להקפיד הקפדה יתרה על חיטוי וניקיון חדר הטיפול לרבות מיטת הטיפול, בין טיפול לטיפול וכן בתחילת וסוף כל יום עבודה.
מדיניות ביטולים / שינויי הזמנות
אנו מבינים היטב את תחושות אי הוודאות בתקופה זו וכדי להקל עליכם הגדרנו מחדש את תנאי תשלום ההזמנה ואת דמי הביטול:
מדיניות ביטולים
דמי ביטול עבור הזמנות שבוצעו החל מ-1.5.2020 עבור הזמנות שמימושן עד ה-30.9.2020 -
  • במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי המשתמש עד 48 שעות טרם מועד האירוח, לא תגבה החברה (או מי מטעמה) דמי ביטול.
  • במקרה של ביטול הזמנה שנעשה על ידי משתמש פחות מ - 48 שעות טרם מועד האירוח, תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 30% משווי ההזמנה הכולל.
  • במקרה של אי הגעה למלון במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.
תנאי תשלום
הקלנו והתאמנו את תנאי התשלום לנוחיותכם ברוח התקופה.
מדיניות חלוקת תשלומים בכרטיס אשראי :
ניתן לחלק ל 10 תשלומים ללא ריבית להזמנות מעל 2000 ₪
ניתן לחלק ל- 6 תשלומים ללא ריבית להזמנות מתחת ל- 2000 ₪ 
 
מעודכנים בזמן אמת
אנו מתחייבים להתעדכן ולפעול בזמן אמת בהתאם לתקנות וההנחיות המחמירות המאושרות של משרד הבריאות בישראל.
 
יש לכם שאלה? חשוב לכם לברר דברים נוספים? אנחנו כאן לשירותכם במרכז ההסברה והשירות
מרכז ההזמנות – 04-9877788
שירות לקוחות ב WhatsApp
שירות לקוחות בפייסבוק
פניה באמצעות טופס צור קשר
** כל האמור לעיל נתון לשינויים בכפוף להנחיות משרד הבריאות בישראל